Problemen met verkopers > Betrouwbaar of niet?

Verkoper uit Vlieland? Hier controleren!

<< < (3/7) > >>

BJH:
Als bewoner van Vlieland, schaam ik me haast dat er zoveel fraude van het eiland komt. Natuurlijk komt dat niet bij eilanders vandaan, iedereen kent elkaar.
Vlieland wordt helaas gebruikt om te laten voorkomen dat geintreseerde "even" langskomen, dat lukt vaak niet (2x 2 uur op de boot) dus hoopt men dat het ongezien gekocht gaat worden.
Wie iets niet vertrouwd kan mij mailen ([email protected]). We geven de lokale krant uit en maken af en toe een berichtje hierover. We noemen geen NAW-gegevens als het niet is overeen gekomen.
Ik vraag aan de aanbieder of ik even langs kan komen, het is dan direct bekend of iets klopt of niet.
Groet Berend

Oreootje:
Ik vertrouw die advertentie ook niet. Het is sowieso al verdacht als iemand zo'n bedrag biedt (misschien een waarschuwing?).

BJH:
De advertentie is verwijdert!

BJH:
Deze vertrouw ik niet. Advies: wacht met aankopen tot ik een reactie heb gehad.
Zodra ik een positieve reactie krijg, dus de verkoper ken, het product heb gezien. Zal ik het melden:
http://www.marktplaats.nl/a/computers-en-software/tablet-pc-s/m644104368-samsung-galaxy-tab-2-10-1-3g-16gb-wifi.html

http://www.marktplaats.nl/verkopers/19149733.html  Tab 2 uit Vlieland

Cocosje:
@BJH , dank je voor de reaktie.

Wellicht is het zinvol om eerst alle gegevens te verzamelen al voor een link te plaatsen.

Rekeningnummer / mailadres / adv link.

De adv is verwijderd , er lezen gasten mee  ;).

Inmiddels al een stukje geplaatst in de "Lokale Krant " over de vele verkopers die beweren op "Vlieland" te wonen naar aanleiding van de verhalen die je hier gelezen hebt op OpGeLetOpInternet ?

BJH:
Ik kan wel allerlei gegevens verzamelen maar dat kan even duren. Inmiddels kunnen er een aantal mensen intrappen en schade oplopen.
En ik heb het razend druk met m'n eigenlijke werk. De advertentie is waarschijnlijk verwijderd vanwege mijn verzoek om even langs te mogen komen met een vraag om het adres.
In mijn email-adres is duidelijk Vlieland te herleiden, dus waarschijnlijk "eieren voor z'n geld gekozen".

Er zijn eerder al stukjes geplaats, de laatste weken nog niet.
Met de stukjes in de Vliezier bereik ik de lokale bevolking en vaste gasten van het eiland. Deze mensen raken niet gedupeerd omdat ze, als ze de aanbieders niet kennen of niet langs kunnen komen geen zaken zullen doen. Geintreseerde die via een verkoopsites op een (mooi) aanbod reageren, kennen doorgaans niets van de "Vlieland-constructie".
Ik blijf de site's af en toe scannen, maar een verzoek voor controle is voor mij handiger dan zelf zoeken, mede omdat ik ook geen intresse heb om een pc/mob./tablet aan te schaffen.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie