Auteur Topic: Mama's opgelicht met luierabonnement?  (gelezen 3374 keer)

Offline Edmo

• Sr. Member
Mama's opgelicht met luierabonnement?
« Gepost op: 22 januari 2017, 14:21:12 »
vtm.be (ingekort vanwege auteursrechten)

Citaat
21/01/2017 - 13:30
De Economische Inspectie voert een onderzoek naar de website Pamperbox.be. Honderden ouders hebben daar luiers besteld en betaald, maar wachten al maanden op de levering van hun pakket. Pamperbox is een Vlaams bedrijf dat met een goedkope abonnementsformule luiers aan huis levert. Test Aankoop kreeg de voorbije weken tientallen klachten binnen van ouders die denken dat ze opgelicht zijn. Het bedrijf is niet bereikbaar voor commentaar.

Voor driehonderd euro kan je bij Pamperbox – of Luierbox, zoals het nu heet – een jaarabonnement nemen op luiers van het merk Pampers. Die worden dan maandelijks aan huis geleverd, maar dat blijkt niet altijd te kloppen. Twee moeders doen hun verhaal aan VTM NIEUWS. Ze hebben intussen een Facebookgroep opgericht om alle gedupeerden te verzamelen.

“Twee leveringen en dan niks meer”
“Begin oktober heb ik het bedrijf laten weten dat ik bevallen was”, vertelt Liesje Felix. “Pas eind oktober heb ik de eerste levering gekregen, na veel mails te moeten sturen. Eind november kreeg ik na een reeks nieuwe mails nog een levering, maar sindsdien niks meer.”

Ook Kimberly Willems is een van de gedupeerden. Zij probeerde haar abonnement meermaals stop te zetten, maar dat lukte niet. “Daar gingen ze niet op in, ze zeiden dat dat ze aan het verhuizen waren of dat er zieke personeelsleden waren.”

Bedrijf antwoordt niet
VTM NIEUWS probeerde het bedrijf te contacteren, maar dat .....

Klik hier om het originele bericht helemaal te lezen.

Offline TheDoctor 46

• Sr. Member
  • *
  • 7 keer kampioen in de koningsklasse
Re: Mama's opgelicht met luierabonnement?
« Reactie #1 Gepost op: 24 januari 2017, 17:55:37 »
Op dat adres zit een restaurant..... :-X