Auteur Topic: David Goodman JD Shipping  (gelezen 6018 keer)

Offline Petral

• Newbie
  • *
  • Supporter OpgeletOpInternet.nl
David Goodman JD Shipping
« Gepost op: 11 mei 2015, 14:51:08 »
Ik kwam er net achter dat het bedrijf een katvanger is JD Shipping David Goodman. Blijkt dat je 1100 per maand en per pakket 60 euro krijg ik ben er in getuind en heb een contract mogen ontvangen. Maar tot op heden nog niets gedaan voor hun.
Blijkt nu ik bij jullie op de site ben terecht gekomen dat ik zie dat dit een oplichtingszaak is. Blijkt dat hij bij anderen onder de naam David Hoffman werkt.
Ik heb al een aangifte gedaan oftewel verhaal via internet naar politie gedaan. Ook een mail naar Goodman. van stop ermee. Ik werk niet met jullie  oplichtingszaken mee. Maar weet niet wat er nu met mijn gegevens gebeurd. Spijtig dat ik niet eerder dit gezien heb van dit bedrijf kon in eerste instantie niets negatiefs erover vinden. Tot ik het verband zag met de Naam en zelfde telefoonnummer 013146858988 toen wist ik zeker dat dit het zelfde oplichtingszaak is waar me te maken heb. zie: http://www.opgeletopinternet.nl/index.php/topic,12299.0.html
Maak me nu wel zorgen met mijn gegevens en wat als ze wel mijn bank gebruiken. Nemen ze mijn bericht serieus genoeg om echt te stoppen. Wat moet ik nu doen.

Petra [.]

Divra

• Gast
Re: David Goodman JD Shipping
« Reactie #1 Gepost op: 11 mei 2015, 15:08:31 »
@Petral,
Welk emailadres gebruikte David bij jou?

Hoe kwam je met David in contact?
Via een advertentie?
Zo ja, weet je de link van de advertentie nog?