Auteur Topic: Speciaal voor de katvangers! Bankpasjes gevraagd/ Thuiswerk  (gelezen 138258 keer)

Offline Edmo

• Global Moderator
  • Sr. Member
Re: Speciaal voor de katvangers! Bankpasjes gevraagd/ Thuiswerk
« Reactie #120 Gepost op: 06 november 2016, 16:16:31 »
Makkelijke baan aangeboden voor 800 per week
Prijs: 800,-
6 keer bekeken Status: Actief
Goedendag,

Mijn naam is Eleanne, en heb een klein bedrijf waarbij ik op dit moment 40% belasting betaal over de omzet die ik maak, dit vind ik veel te hoog.
Als ik mijn omzet verspreid betaal ik slechts 21% belasting.

De functie:
U ontvangt betalingen van diverse verkooporders op uw rekening, vervolgens stort u deze bedragen naar mijn zakelijk rekeningnummer.
Omdat ik op deze manier 19% belasting bespaar, mag u van van elke betaling die u ontvangt 10% voor uwzelf houden, wat neer komt op circa 800 tot 1.000 euro per week.
Op dit moment zijn er 2 personen die van dit aanbod gebruik maken en ben ik op zoek naar een derde persoon.

De functie is voor lange termijn en kunt u vanuit huis doen, het neemt circa 15 minuten per dag in beslag.
Indien gewenst kan ik een lening aanbieden (max 50.000) na 1 maand van goede samenwerking.

Deze baan is beschikbaar in Nederland en Belgie en is uiteraard geheel legaal.

Het is mogelijk om op korte termijn te beginnen.

Met vriendelijke groet,
Eleanne

Eleannecoenjaarts@gmail.com

[.]

Offline Natria

• Full Member
  • Supporter OpgeletOpInternet.nl
Re: Speciaal voor de katvangers! Bankpasjes gevraagd/ Thuiswerk
« Reactie #121 Gepost op: 04 februari 2017, 12:08:39 »
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:u7uMIt5H6XkJ:www.openhandel.nl/vacatures_en_opleiding/werk_vanuit_huis/bijverdienen/253798/t,makkelijke_baan_aangeboden_voor_800_per_week
Citaat
Goedendag,

Mijn naam is Eleanne, en heb een klein bedrijf waarbij ik op dit moment 40% belasting betaal over de omzet die ik maak, dit vind ik veel te hoog.
 Als ik mijn omzet verspreid betaal ik slechts 21% belasting.

De functie:
 U ontvangt betalingen van diverse verkooporders op uw rekening, vervolgens stort u deze bedragen naar mijn zakelijk rekeningnummer.
 Omdat ik op deze manier 19% belasting bespaar, mag u van van elke betaling die u ontvangt 10% voor uwzelf houden, wat neer komt op circa 800 tot 1.000 euro per week.
 Op dit moment zijn er 2 personen die van dit aanbod gebruik maken en ben ik op zoek naar een derde persoon.

De functie is voor lange termijn en kunt u vanuit huis doen, het neemt circa 15 minuten per dag in beslag.
 Indien gewenst kan ik een Iening aanbieden (max 50.000) na 1 maand van goede samenwerking.

Deze baan is beschikbaar in Nederland en Belgie en is uiteraard geheel legaal.

Het is mogelijk om op korte termijn te beginnen.

Met vriendelijke groet,
 Eleanne

Begin prijs 800 

Naam adverteerder Eleanne (E-mail Eleanne)

Woonplaats Amsterdam
Provincie Noord-Holland
Land Nederland

Was ook actief op Speurders:
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:6P_FXLjYAnYJ:www.speurders.nl/overzicht/banen/thuiswerk/makkelijke-baan-aangeboden-voor-800-per-week-166959477.html

En op Tweedehands.net en marknet
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:-f9bxcO5hukJ:diensten.tweedehands.net/leningen-hypotheken/makkelijke-baan-aangeboden-voor-800-per-week2.html